Különleges kat… háborús veszélyhelyzet kb. 9. órája 26. perce

Huszonegy perce már háborús veszélyhelyzet van. Még leírhatom vajon mekkora kísértés volt, és mégis elengedték a majom himlő fertőzésétől a rettegést. A háború az tuti indok. Igaz a szomszédok szenvednek.

22 perccel múlt éjfél talán még leírhatom büntetlenül, hogy aggódom a pedagógusok jogaiért.

25 perccel múlt éjfél és rájöttem, hogy voltaképpen örülök, hogy nem egy konkrét onkológus kezében van az egészségügy. Nem szerettem, de korábban tiszteltem a belügyminisztert. Bár ezen csak ritkán gondolkodtam el.

29 perccel múlt éjfél lehet, hogy nem is szükséges megújítani a lejárt személyi igazolványom? Na mindegy már voltam fodrásznál is.

32 perccel múlt éjfél és hirtelen nem is értem minek vannak parlamenti választások. Azért még levizsgáztatom az elsősöket. Hétfőn még írtam egy tesztet. Bár nem egy varázslat módosítani a következő vizsganapra.

36 perccel múlt éjfél és még azt olvasom, hogy a kormány még kéri és nem előírja az együttműködésem a veszélyhelyzettel kapcsolatos rendkívüli intézkedések végrehajtásában.

40 perccel múlt éjfél eleredt az eső és még csak a 183. Kormányrendeletnél és az 1260. Kormányhatározatnál tartunk idén.

42 perccel múlt éjfél és reggel menni kell dolgozni.

43 perccel múlt éjfél és még mindig nem tartom reálisnak a korábban hívószóként is használt Covid diktatúra kifejezést. A diktatúráért nem a vírus a felelős.

47 perccel múlt éjfél és eszembe jutott a vicc, hogy Kohn megkérdezi a párttaggyűlésen, hogy hova tűnt a tej, a kenyér és a cukor. A következő párttaggyűlésen Grün megkérdezi, hogy hová tűnt Kohn?

52 perccel múlt éjfél, mit is kérdezne ma Kohn?