Jó étvágyat! :)

A vacsorám ott van előtted a tányérunkon. A tiéd a lila káposzta, a sült fokhagyma, a krumpli és a gomba. Az enyém a kacsasült a tied a csontja. Már megetted a részedet. Kérem a sült bőrt és ne edd meg a cupákot. Egyáltalán nem slankít téged. Én viszont karcsú vagyok. Kockázat nélkül megehetem.
Gondolj a koleszterin szintedre! Nekem napok óta a kolbász szintem is olyan alacsony, hogy a pincéből hozzám járnak kölcsönt kérni az egerek. Szereted Te egyáltalán a vérképedet? A mérleged nekem küldi a könyörgő e-maileket.        

Elárulom, azért mert két darabban adod a számba a húst, az attól még egy jutalomfalat. Az enyémből. Told ide a tányéromat. Most már csak én jövök, ami ott van az az enyém és ki is nyalom a porcelánt.  

Olyan falánk vagy, hogy elmehetsz labradorokat tanítani a kutya iskolába.
Ez most komoly? Már megint tele szájjal beszélsz és még látom is a húst a fogacskáid között. Megtanítalak Én, hogyan kell rágni. Add csak ide ezt a tányért, mielőtt teljesen kihűl. Halló! Halló! Föld hívja Ágit! Gyuri! Itt Trevor beszél! Bekapcsoltad a némíTást, hogy nem hallod? Némi Kacsára számítok a tányérból! Még ma! Melegen!          

Minden ráncommal Hozzád szólok, hogy félek kiürül a tányérom, pedig miattam ültél ide az asztalhoz.
A kezeddel téped. Helyes. A nagyobbik nekem. A kisebbik is nekem, mielőtt kimész a repetánkért. Ha már ott vagy, egy kis csirkemáj nem maradt a fridzsiderben? Jó lesz hidegen és nyersen is, hogy lenyomjam ezt a kakukkfüves telt zsíros ízt a szám szélén. A többiek úgysem kérnek, ne foglalkozz a macskákkal se! A Kisördög már kétszer evett, mert kiadta magát a Nyaksálnak. Két fekete macskát meg nehéz egymástól megkülönböztetni.       

Friss puha sütnivaló kolbász lóg a spájzban és a felső polcról a libatöpi. Ott nem lesz olyan a nedves hidegtől, mint a szivacs.        

Kezdek elálmosodni, még jó, hogy kétszer ebédeltem, mert ez a vacsora olyan kicsi volt, mintha uzsonna lenne.    
Megvakarod a hasam? A golyóm helye fölött. Persze, hogy hiányoznak. A legjobb barátaim voltak. Szánjad meg szegény úri kutyádat, akinek csak a vakargaTás maradt, miközben a Vukot nézi a tévében. A kacsapörc is csak emlék.           
Jutalomfalatként ehetsz egy mandarint.         
Én azt a rántott húst kérem, csak nasinak, köret nélkül. Neked úgyis csak 160 gramm szénhidrátot lenne szabad enned.
Ha bűntudatod van ennyi bevitt kalória miatt gyere fel te is a dombra a kerítéshez és ugassuk meg a sok kövér kocogót, akikről lepattan a ruha! Szerintem szalonnával kenik be magukat, hogy rájuk csússzon a mintás melegítő. Na? Megugatjuk őket, aztán csóváljuk együtt a … Abban neked is van tapasztalatod, csak rövid. Hozzám viszonyítva. Tudom, most téged esz az irigység. Freud is megmondta. Megkímélhetem az önérzeted, de valamit valamiért. Sok valamiért májkrémmel.