Tudtad, hogy billenőkapcsolóval szerelik a míszpicsákat?

Puffogni akartam, hogy elérjem az üzemi hőmérsékletemet és működőképes önmagam rabszolgája legyek. De. De rájöttem, hogy Ági kocsival hozott a villamos megállóig. Idáig ültem. Most nem ülök a dugóban. Nem vagyok késésben mert már hét előtt fel tudtam kelni. Láttam kutya kölyköt. Mosolygó embereket. Fiatal míszpicsákat, akiken van villany kapcsoló ha a főnököt, vagy alfahímet látnak. Rájöttem, ha sz@r a reggel talán én is ilyen undok pofát vágok. Csak az én mellbedobásom nem tereli el a figyelmet. Még most sem vagyok késésben. Dolgoznom kell, ezért ma lemaradok az egyetemi órákról. Ez okoz lelkifurdalást, később hiányérzetet, mardosó bűntudatot, otthoni önálló tanulást. Azonban szeretek ügyvédként is pörögni. Ma ez lesz. Süt a nap és nem fagy le a fülem. Megérkeztem. A Gyorskocsiba. Én biztos ki is fogok jönni.

Nézz ki a fejedből! Süt a nap!