Azt hiszem veszek egy flexet

Azt szeretem a panelházunk hangszigetelésében, hogy ezen a korai 23:57 perces időpontban is pontosan hallom valamelyik szomszéd tévéjét. Felettünk, vagy mellettünk? Nem tudom pontosan belőni, de velünk egy lépcsőház. Ez kb. egy hete kezdődött, hogy ennyire durván áthallatszik. Előtte is volt gond, főleg szombat délután volt zavaró, kajakóma helyett a fülünkből távozó gőz sípolására és amúgy minőségi zeneszóra ébredni, vagy kipattant szemekkel fáradtan forgolódni. Talán lett egy új házi mozi rendszer? Másként pakolt TV, vagy hangszóró. Hozzáér valami, ami jobban vezeti hangot? Passz. Csakhogy magyar nyelvű TV szöveget hallok már mióta, néha még a csatorna is egyezik azzal, amit nézek.Olyan, mintha apám rádiózna a fürdőszobában hajnalban a régi táskarádióval a fejemtől egy méterre. Szintén panel. Nem volt teljesen feltekerve, de félálomban torzan értettem annyira a bemondót, hogy a kíváncsiság is ébresszen. Bátyám is ébresztett néha, hogy lepjük meg anyuékat. Várjuk már felöltözve az ébresztőt a takaró alatt. Aztán jöhet a meleg tea bögrében, és a Derby keksz mártogatva a zöld - ezüst csomagolásból. Ez utóbbi kellemes emlék. Már csak villog a képernyő, a billentyűzetem is halk. Surrognak az autók az úttesten. A vécét se húzza le senki. Nem csörög a kaputelefon. Senki sem porszívózik. A falevelek sikolyát sem hallom, ahogy zuhannak, már kopaszak a fák. Mintha női lábak kopognának sietősen egy emelettel lejjebb a járdán. A busz sem jár. A kutya sem viszi ki a gazdáját. Hideg van, sötét és csönd. A szomszédok is alszanak. Ági is alszik. Már csak én pörgök de nagyon. Már tanultam, már dolgoztam is. A fotelban vár három szakdolgozat is olvasásra, bírálatra. Komoly, már bírálati űrlapom is van. Mégis inkább játszanék egy kicsit az XBOX-on, egy kis lövöldözőst. Fülessel? Vagy füles nélkül? Alig hat óra és szól a vekker. Megyek ismerkedni a szemhéjammal. Hátha csukva tudom tartani egy darabig. Jó éjszakát!